רשלנות בהריון כל מה שצריך לדעת

 

רשלנות בהיריון עלולה להביא לתוצאות כואבות וקשות. במידה ונפגעתם כתוצאה מרשלנות רפואית בלידה או בהיריון, זכותכם להגיש תביעת פיצויים. רק חשוב לעשות זאת בעזרתו של עו“ד רשלנות רפואית בעל ניסיון בתחום המיוחד הזה.
עו“ד אסף אודיז וצוות משרדו הם עורכי הדין המתאימים לתביעות רשלנות בהריון. למשרד עורכי דין אודיז יתרון משמעותי על פני משרדים אחרים – המשרד בחר להתמקד אך ורק בנישה זו של רשלנות רפואית, וכך זכה להתמקצע ולרכוש ניסיון רב בכל סוג של תביעת רשלנות רפואית. אנו עושים זאת כבר למעה מחמש עשרה שנה.

רשלנות בהיריון

ישנם מקרים שונים של רשלנות בהיריון או מקרים של רשלנות בלידה. להלן כמה דוגמאות למקרים אפשריים:

רשלנות רפואית בלידת עכוז – במצב תקין התינוק יוצא עם הראש החוצה, אך ישנם מצבים בהם עכוזו של התינוק או רגליו מופנים לעבר פתח העכוז. לידת עכוז היא מצב מסוכן, אך הרופאים יכולים לבצע היפוך של התינוק או לידה בניתוח קיסרי. לידת עכוז היא תקלה טבעית, אך הרשלנות של הרופאים יכולה להיות כאשר הם לא מזהים אותה בזמן.
תשניק סב לידתי – תשניק סב לידתי הוא למעשה הפרעה בהספקת החמצן. כאשר התינוק לא מקבל חמצן, הדבר עלול לגרום לו לנזק לבתי הפיך ובעיות כמו פיגור שכלי, שיתוק מוחין ומומים שונים. יש יותר מסיבה אחת העלולה לגרום להפרעה בהספקת החמצן. למשל אלו יכולים להיות סיבוכים בחבל הטבור במהלך הלידה. על הרופאים לנטר את המצב בחדר הלידה, ובמידה והם מזהים מצוקה שכזו עליהם להגיב באופן מידי. כל מקרה שבו לא זיהו את הבעיה בזמן, או שלא הגיבה בצורה נכונה, יכול להיות מקרה של רשלנות רפואית בלידה.

רשלנות רפואית בהיריון
רשלנות רפואית בהיריון

רשלנות רפואית אפידורל – זריקות אפידורליות הן דבר שכיח ומקובל מאוד. אך אין להקל בהליך זה. יש להן תופעות לוואי וישנם מצבים רפואיים בהם אין להשתמש בזריקות אלו. חלק מתביעות רשלנות בלידה עוסקות בזריקות אלו.

פורום רשלנות בהריון

אנו חיים בעידן שבו יש הרבה מידע באינטרנט. באופן טבעי אמהות ומשפחות החוששים כי נפגעו מרשלנות רפואית, מחפשים אחר מידע באינטרנט. ניתן למצוא מאמרים בנושא רשלנות רפואית ולהרחיב את הידע, אך מידע באינטרנט הוא לא מדויק. מי שאין לו השכלה משפטית לא תמיד מבין את הדקויות המשפטיות. את הנושאים הללו יש לבדוק בכובד ראש, ואין תחליף לעורכי דין ורופאים מומחים אשר בודקים את התיק הרפואי.
גם כאשר אתם מלווים בתחושות קשות ומשוכנעים כי הצוותים הרפואיים נהגו ברשלנות – חשוב לפנות אל עו“ד רשלנות רפואית. אל תמהרו לשפוט כי מדובר במקרה של רשלנות בהריון לפני שהדבר נבחן על ידי עורך דין ורופא מומחה.

עו"ד רשלנות רפואית

מתמודדים עם מקרה של רשלנות רפואית בהריון או כל מקרה אחר של רשלנות רפואית? משרד עורכי דין אסף אודיז לשירותכם. אנו מטפלים ומעניקים עזרה ויחס אישי במגוון מקרים של תביעות רפואיות הכוללות: התקפי לב, אירועים מוחיים, אבחון מאוחר של סרטן, רשלנות בחדרי ניתוח, רשלנות רופא משפחה ועוד מקרים שונים.

הצעד הראשון שלכם צריך להיות פניה אל משרדינו. אנו נשמע את המקרה על מנת לדעת את כל הפרטי הבסיסיים. לאחר מכן נתחיל בשלב איסוף כל המסמכים הרפואיים הקיימים מקופת החולים, חדר הלידה וכל מי שהיה מעורב. יתכן כי נזדקק גם למסמכים רפואיים מלפני שנים, הכל תלוי בנסיבות. לאחר מכן ננתח את כל הפרטים בעזרתם של רופאים מיילדים ורופאים מומחים מהתחום הרלוונטי. על סמך חוות הדעת של הרופאים נסייע לכם בהדשת תביעת רשלנות בהריון.

כתיבת תגובה