You are currently viewing עורך דין חדלות פירעון לשירוכתם ביציאה מהחובות

עורך דין חדלות פירעון לשירוכתם ביציאה מהחובות

עורך דין חדלות פירעון עומד לשירותכם באחד הרגעים קשיים והבעייתיים ביותר בחיים. זה לא פשוט להיכנס למצב של חדלות פירעון. זהו הליך שמביא איתו הגבלות כבדות, ואינו מנותק ממתחים נפשיים ואפילו סטיגמות. ומצד שני, עדיין חשוב להתנהל באחריות ולקבל את ההחלטות הנכונות. זהו לא רגע שבו תרצו להיות לבד, אתם זקוקים לסיוע משפטי. עורך דין חדלות פירעון מישאל גאון עומד לשירותכם ומעניק לכם את הסיוע המשפטי.

כיצד לבחור עורך דין חדלות פירעון

ישנו היצע רב בשל עורכי דין, אך לא תמיד קל לבחור את עורך הדין המתאים. מצד אחד אתם זקוקים לידע וניסיון בתחום, ומצד שני גם חשוב שתהיה כימיה אישית.

ההתנהלות מול ההוצאה לפועל עשויה להיות דבר מתיש, גם קשה מבחינה נפשית. וכאשר אינכם בקיאים בכל הנהלים והזכויות, אתם עשויים ללכת לאיבוד במסדרונות הבירוקרטיה. אתם עשויים לעשות טעויות של מתחילים. טעויות שמצד אחד יגרמו לבזבוז זמן וכאב ראש, אך גם יכולות להשפיע לרעה על ההליך.
חשוב למצוא עורך דין חדלות פירעון המסוגל לעמוד ביניכם לבין ההוצאה לפועל ובתי המשפט. עורך דין מקצועי ומנוסה המעניק לכם ייצוג משפטי וייעוץ המבוסס על ניסיונו והידע המקצועי. כל מקרה של חובות הוא מקרה בעל מאפיינים ייחודיים, ולכן חשוב שזה יהיה עו“ד הוצאה לפועל המסוגל להעניק לכם יחס אישי – עליו לבחון את נסיבות המקרה ולהעניק לכם את מטרית השירותים המשפטיים המתאימה לצרכים שלכם. כאשר מטרת העל היא חיסול החובות והחזרתכם למסלול חיים כלכלי תקין.

עורך דין חדלות פירעון
משרד עורכי דין חדלות פירעון

אמנם לא חסרים בארץ עורכי דין, ובטח שלא באזור תל אביב והמרכז. אך זה ממש לא עושה את הבחירה קלה. עליכם לבחור עורך דין חדלות פירעון שבו אתם יכולים לבטוח. עו“ד שאתם יודעים שיביא לכם את התוצאה הטובה ביותר וידאג לאינטרסים שלכם. אנו ממליצים לכם לשים לב לנקודות הבאות:

מספר שנות הניסיון – אין חכם כבעל ניסיון. לא כל תיק הוצאה לפועל ולא כל מקרה של חדלות פירעון הוא זהה. כל חוב וכל בעל חוב מביאים איתם נסיבות ייחודיות וצורך וקשיים משפטיים שונים. עורך דין חדלות פירעון אשר עסק שנים במקצוע, רכש את הניסיון הדרוש גם במגוון המקרים של חדלות פירעון ליחיד, וגם בתיקים מורכבים של חדלות פירעון של חברה. לכן באופן חד משמעי אנו ממליצים על עורך דין שיש לו ניסיון של שנים בתחום הספציפי הזה.
זמינות מלאה – הליך חדלות פירעון הוא לא סתם איזה הליך בירוקרטי. מאחורי חוקים ותקנות ישנם בני אדם ומשפחות. אנשים אשר המשבר הכלכלי הוא עבורם מציאות יומיומית קשה ומלאה בחרדות. חשוב שיהיה לכם עורך דין קשוב שתמיד יהיה זמין ויכול לתת מענה לכל צורך שמתעורר לאורך הדרך. זוהי לא דרך קלה, ואינכם רוצים להיות לבד לרגע אחד. חשוב שזה יהיה עו“ד היודע לדבר בגובה העיניים, להיות זמין ובר השגה ולתת פתרונות במקום.

עורך דין חדלות פירעון מישאל גאון

נקלעתם לחובות? עומדים בפני חדלות פירעון? לפני שמגישים בקשה לפתיחת הליכים, חייבים לוודא כי יש לצידם עורך דין שאפשר לסמוך עליו. אל תמהרו להגיש שום בקשה לפני שתייעצו עם עורך הדין.
משרד עורכי דין מישאל גאון עומד לצד החייבים עם הליכי חדלות פירעון וייצוג מול ההוצאה לפועל, בתי המשפט והממונה על חדלות פירעון. אנו מבינים את הקושי האישי ויודעים כיצד להשתמש בכלים המשפטיים על מנת להקל על המצב. עורך דיו חדלות פירעון מישאל גאון יודע לראות את הנסיבות האישיות של כל חייב, ולרקום עבורו פתרונות בהתאמה אישית.

עוד על עורך דין מחיקת חובות

 

כתיבת תגובה